Stock Image

CITROЁN ЗБІЛЬШУЄ МІЖСЕРВІСНИЙ ІНТЕРВАЛ

Група PSA постійно працює над підвищенням якості своїх автомобілів. Завдяки їх високій надійності, починаючи з 2020 року, для всіх автомобілів CITROЁN встановлена нова періодичність проведення ТО: 15-30 тис. км (в залежності від моделі та типу двигуна). Дані нововведення дозволяють істотно знизити витрати на експлуатацію та утримання автомобіля. Економія може досягати 48% відносно колишніх витрат.

Група PSA завжди намагається дати своїм клієнтам краще - динамічні автомобілі, сучасні технології, відмінну економічність, якісне обслуговування, вигоду в утриманні. В Україні представлений широкий модельний ряд автомобілів CITROЁN, діють фірмові програми фінансування, працює широка дилерська мережа Бренду. Втім, процес розвитку і покращень для клієнтів не зупиняється ніколи - так, починаючи з 2020 року для автомобілів CITROЁN встановлені нові, збільшені інтервали технічного обслуговування (ТО), що підкреслює впевненість Бренду у якості своїх автомобілів і дозволяє зробити їх експлуатацію більш вигідною для власників.

Якщо раніше періодичність сервісного обслуговування становила 10 тис. км (операція по заміні масла і фільтра), то тепер міжсервісний інтервал для легкових автомобілів збільшений до 15-20 тис. км пробігу, а для комерційних моделей - навіть до 30 тис. км пробігу (залежно від моделі автомобіля і типу двигуна). Дане сервісне нововведення дозволяє автолюбителю знизити витрати на експлуатацію та утримання свого автомобіля, причому економія може досягати 48%!

Наприклад:

Вигода для клієнтів CITROЁN

CITROЁN C-Elysée 1.6 HDi 92 к.с. – економія на технічному обслуговуванні за 120 тис. км пробігу становить 48% (ТО раз в 15 тис. км);

CITROЁN CCactus 1.5 BlueHDi 120 к.с. – економія на технічному обслуговуванні за 120 тис. км пробігу становить 36% (ТО раз в 15 тис. Км);

 

Слід зазначити, що поняття «ТО» включає в себе не тільки заміну масла і фільтрів, навпаки - це цілий комплекс робіт, у рамках якого також передбачена перевірка стану ходової частини і гальмівної системи автомобіля, діагностика різних вузлів і агрегатів (за необхідності), огляд підкапотного простору для перевірки та пошуку витоків технологічних рідин. Фахівці авторизованих сервісних центрів CITROЁN знають всі нюанси і особливості різних моделей, мають великий досвід в обслуговуванні та ремонті автомобілів, постійно проходять необхідні тренінги - у результаті фірмові сервіси CITROЁN можуть забезпечити максимальну якість обслуговування автомобіля. Що, в свою чергу, означає надійну експлуатацію і тривалий термін служби вашого автомобіля, підтримка його відмінних технічних характеристик, збереження фірмової керованості і комфорту. До того ж, записатися на сервіс стало в рази простіше, адже тепер це можна зробити в режимі «онлайн». Все що потрібно, це зайти на офіційний сайт Бренду CITROЁN, заповнити коротку і зрозумілу форму, і готово, приїжджайте на сервіс в зручний для вас час.

До речі, збільшення періодичності ТО - це не єдина вигідна пропозиція Бренду у питаннях сервісу і утримання автомобіля. Так, у минулому році для всіх легкових автомобілів CITROЁN була збільшена заводська гарантія - до 3 років або 100 тис. км пробігу (в залежності від того, що настане раніше), що також свідчить про високу якість продукції і дозволяє знизити витрати на утримання автомобіля (в разі можливої непередбаченої поломки в гарантійний термін). Крім того, уже кілька років працює програма «ТО за фіксованою ціною»: в одному регіоні для однакової моделі і однотипного мотора встановлена фіксована вартість регламентного сервісного обслуговування. Тепер клієнту не потрібно вибирати сервісний центр виходячи з ціни, якості, повноти обслуговування автомобіля - усі сервісні центри гарантують однаково високий рівень обслуговування і однаково вигідну ціну на проведення ТО. До того ж, для післягарантійних автомобілів програма передбачає знижки на проведення ТО, розмір яких залежить від віку автомобіля!

Таким чином, Група PSA не на словах, а на ділі доводить свою турботу про клієнтів, намагаючись запропонувати власникам не тільки якісні автомобілі європейської збірки, але також максимально вигідні умови їх утримання та експлуатації протягом багатьох років.

Про дилера
Центр Полтава 

Наша професійна команда працює виключно в Ваших інтересах!

CITROËN Центр Полтава надає повний спектр послуг як офіційний дилерський центр:
Продаж нових автомобілів фізичним особам.
Продаж нових автомобілів юридичним особам.
Трейд-ін. Страхування та кредитування. Лізинг.
В салоні CITROËN на Харківському шосе, 29а представлені класичні та новітні моделі, серед яких поціновувачі легендарного французького бренду обов'язково знайдуть свій автомобіль.
У дилерському центрі також представлені комерційні автомобілі, надзвичайна універсальність і надійність яких здатна максимально підвищити продуктивність і прибутковість Вашого бізнесу.

Сервісна станція. Додаткове обладнання та аксесуари.
Технічне оснащення сервісного Центру CITROËN Полтава Автодрайв-Альянс повністю дотримується вимог виробника та оперативно і з високою якістю проводить всі види робіт з діагностики, ремонту та сервісного обслуговування автомобілів. 10 постів обслуговування автомобілів, кваліфікований персонал - ми робимо все для того, щоб, бути вам корисними. Сервісний Центр CITROËN Полтава Автодрайв-Альянс виконує діагностичні роботи, ремонт та встановлення оригінальних запчастин і додаткового устаткування, проводить гарантійне та післягарантійне обслуговування, включаючи кузовні роботи. До ваших послуг відділ запасних частин та оригінальних аксесуарів.

Звертаємо Вашу увагу, що в нашому автоцентрі Ви можете постійно розраховувати на актуальні сезонні пропозиції та акційні знижки.
Відвідавши наш дилерський центр у м. Полтава на Харківському шосе, 29а, Ви переконаєтесь, що ми створили всі умови для Вас.


 

   

Салон

Тел: (0532) 67 00 80    (066) 030 40 40

Адреса: м. Полтава, Харківське шосе, 29 а

Пн-Пт: 9:00 - 18:00

Сб: 9:00 - 15:00
Нд:  вихідний

 

Сервіс

Тел: (067) 286 04 06

Адреса: м. Полтава, Харківське шосе, 29 а

Пн-Сб: 9:00 - 18:00
Нд:  вихідний